jeudi 7 février 2008

Day Eighteen

Ok, today i went west to east and may be going west again tonight...
So today's the chinese new year and this caught my eyes...

hébergement gratuit de photos & vidéos avec www.photomania.com

It's an generic ad for tube consumers but is it me or they all look chinese ???!!! I call 'cism on this one !!! Are we seen as rude people in public transportation???

There's always sumthin goin' on in the streets of East London...For example, i found this...
In France, we tend to complain about having to sort out our trash...paper, glass, etc..but look at that !

hébergement gratuit de photos & vidéos avec www.photomania.com

and that was just the glass section...just one third of the cows line...
Then i took the second pic of my "who's waiting for the 205 at the old street stop?"

hébergement gratuit de photos & vidéos avec www.photomania.com

2 commentaires:

Anonyme a dit…

Les petits personnages ne ressemblent pas à des asiats'!
Persécuté va!

Anonyme a dit…

Salut, au détour de facebook je suis tombé sur ton blog... j'espère que tout se passe bien pour toi à Londres (j'avoue que je ne comprends pas tout en anglais :P ) mais c'est bien sympa de suivre tes tribulations...
Sinon - si je peux me permettre - c'est vrai que les personnages ne ressemblent pas à des asiats c'est juste que le dessin est très stylisé.

Bonne continuation mec :)